Browse By

Publika bira kanal sa koga će primati infomacije

darko_buldioskiDarko nam dolazi iz Makedonije gde trenutno radi kao nezavisan internet konsultant i predaje na privatnom fakultetu New York University Skopje.

Govoriće o pristupu i važnosti live blogginga.

Da nema šale sa live bloggingom, pokazuje nam Darko, odgovarajući j na pitanja iz jednog od gradskih parkova u Skoplju.

1. Kako bi ukratko najavio svoje predavanje na BlogOpenu?

Live Blogging. Kraće i ne može 🙂 Govoriću o nečemu što svako od nas u velikoj meri i već radi. Internet je svuda, u svakom trenu i na svakom mestu. Evo, odgovor na ovo pitanje pišem u jednom od gradskih parkova u Skopju uz penzionere oko mene i sa laptopom u krilu. Govoriću o alatkama, pristupu i praktičnosti blogiranja uživo, kako primer veoma važnog kanala za komuniciranje (kanal za diskusiju), posebno na događajima kao što je i BlogOpen.

2. Kakvi su bili tvoji blogging po?eci?

Verovatno kao i svaki drugi u to vreme, napravio sam account, pisao sam nešto, nisam baš bio siguran šta radim, bilo je i pomalo naivno. Ovo se dešavalo negde 2005. a ideja je bila da kreiram kanal na kome će se razmenjivati informacije i stavovi mojih kolega sa postidplomskih studija iz komunikacija.

Ali, kao što obično stvari ne ispadnu kako planiraš, sada je komunikacii.net blog sa dva autora i 1300 postova iza sebe. To je blog koji nama nosi motivaciju za konitnuiranu profesionalnu nadogradnju i praćenje trendova i događaja iz oblasti medija, a pre svega novih medija. I da ne zaboravim, indirektno blog nam je doneo i puno angažmana, pozitivni publicitet i svakako puno novih prijateljstava.

3. Tvoja poruka blogerima i ostalim (potencijalnim) posetiocima BlogOpena?

Kao i za ostale stvari u životu mora se biti uporan. Znati cilj i kontinuirano raditi ka njegovom ostvarivanju. Što se tiče blogosfere konkretno, mora se i preporučiti da se bude prisutan na svim mogućim mestima. Mora se biti prisutan na blogu, Facebooku, Twitteru, Youtubeu… Danas, onaj koji kreira poruku ne bira gde će ga publika čitati, već obratno. Danas publika bira kanal sa koga će primati infomacije.

Ako želite imati publiku mora vas imati na što više kanala.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *